top of page

Asher Intrater 21.1.2022 , Jerusalem. Puhe Aglown Eurooppa-konferenssiin.

Asher Intrater 21.1.2022 , Jerusalem.

Puhe Aglown Eurooppa-konferenssiin.

( Raamatunkohdat vuoden 1992 käännöksestä. Asher käyttää Jeesuksesta Yeshua-nimeä. ) ASHER INTRATER:

Haluaisin jakaa kanssanne jotain sydämeltäni. Se on paimenpsalmi, 23. Kun rukoilin puolestanne, tunsin ikään kuin oman isän sydämeni halaavan teitä ja rakastavan teitä,

ja samalla tunsin taivaallisen Isän sydämen. Niin kuin tiedätte, Isä rakastaa meitä ja toivon,

että näiden sanojen kautta voitte tuntea Isänkin rakkauden halaavan teitä. Yeshua on hyvä paimen. Hän sanoi olevansa hyvä paimen Joh. 10:ssa, ja nyt huomasin yhteyden;

miten Hänestä sanotaan psalmissa, että Herra on minun paimeneni. Haluan verrata näitä kahta kohtaa. Haluaisin teidän tuntevan Yeshuan paimenen sydämen ja myös minun sydämeni.

Paimenen sydän on rakastava, huolehtiva, suojeleva, ja juuri noita ominaisuuksia haluaisin

teidän tuntevan tänään. Tiedän hyvin, miten te elätte tällä hetkellä muun maailman tavoin kovia aikoja.

Näiden vaikeuksien ja haasteiden keskellä haluaisin sinun tuntevan halauksen,

rohkaisun, suojan, varustamisen ja huolenpidon. Jumala on sinun Isäsi, Yeshua paimenesi, ja

minunkin sydämeltäni virtaa kaikkea hyvää teitä kohtaan. Joten Isä, rukoilen juuri nyt, että kaikki ystäväni voisivat tuntea sinun sydämesi, paimenen sydämen ja

saavan rohkaisua tänä vaikeana aikana. Aamen. Ja nyt psalmin kimppuun.

Ajattelin juuri, miten me kaikki olemme kuulleet tämän psalmin niin monta kertaa, että olemme tulleet

lähes kuuroiksi sen sanomalle. Se on tavallaan niin ilmiselvää tekstiä.

Mutta mietitään mitä siinä oikeasti sanotaan. Se on todella voimallista.

Psalm 23:1

Aluksi sanotaan, että Herra- Jehova- on minun paimeneni. Pysähdytään tähän hetkeksi.

Tähän viitattiin Johannes 10:14:ssa, kun Hän sanoi olevansa se hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja

minun lampaani tuntevat minut. Siinä Hän sanoo suoraan olevansa itse se paimen, eikä psalmissa

viitata ylimaalliseen Jumalaan, joka jossain paimentaa jotain, ei, vaan Hän itse henkilökohtaisesti

on sinun kanssasi huolehtien elämästäsi.

Hän sanoo; tuo on minä, Yeshua. Jos et tunne Häntä henkilökohtaisesti, niin sinulla voi kuitenkin

olla yleisluontoinen käsitys paimenesta. Hän sanoo olevansa sinun hyvä paimenesi. Ja sitten Hän sanoo: "Minä tunnen omani ja minun omani tuntevat minut."

Tässä on kyse henkilökohtaisesta suhteesta. Paimen tarkoittaa sitä, että Hän tuntee sinut.

Lampaana sinun täytyy oppia tuntemaan Hänet. Kysyt ehkä sitä, miten Hänet voi tuntea.

Hän kutsuu sinua yhteyteensä, suhteeseen. Palataan psalmiin 23: tässä ei ole kyse pelkästään teoriasta,

teologiasta, eikä Toorasta. Tässä on kyse henkilökohtaisesta läsnäolosta, siitä miten Jumala on sinun

kanssasi arjessasi. Mitä tahansa joudutkin kokemaan näinä päivinä, niin et ole yksin.

Joku vaeltaa kanssasi juuri nyt. Et näe Häntä, koska siihen tarvitaan uskoa, mutta me voimme tietää

sen, uskoa siihen, tuntea jonkun vierellämme tämän elämän matkalla. Me emme ole se paimen. Hän on. Hän pitää meistä huolta. Me sähläämme ja törmäilemme ja

Hän ohjaa meitä prosessiemme läpi. Ajatella, että missä olen juuri nyt ja missä te olette,

niin joku ohjaa meitä koko ajan, emmekä huomaa sitä. Hän suojelee, varustaa, ohjaa -

emmekä ole yksin.


Sinun kanssasi on joku, joka on suurempi, älykkäämpi ja kykenevämpi kuin sinä

. Hän rakastaa sinua, Hän haluaa sinulle hyviä asioita paljon enemmän kuin sinä itse, Luojan kiitos. Me kaikki tunnemme olevamme vähän eksyksissä. En tarkoita tällä sitä, ettemme olisi pelastuneita.

Me tunnemme Jumalan, meillä on iankaikkinen elämä, Jumalalla on tarkoitus meidän elämäämme

varten, eli kaikki on ihan ok, mutta silti me törmäilemme päivittäin. Ja suurimman osan aikaa olemme

vähän hukassa.

Tunnen usein arjessa painetta – niin kuin varmaan sinäkin- tietää tarkasti jokaisen päivän työt,

miten tehdä asioita, miten korjata asioita. Jumala sanoo sinulle: Odotappa hetki!

Ei sinun tarvitse tehdä kaikkea tätä yksin. Anna 50% taakastasi Hänelle. Ehkä 60%. Tai 70 %.

Hän kysyy: Miksi kannat itse näitä taakkoja? Kuunteletko sinä minua ollenkaan?

Kuunteleeko minua kukaan?

Jumala sanoo sinulle, ettet elä tätä elämää yksin. Meidän kaikkien päällämme on tietty raskaus,

vaatimus hoitaa asioita, ja Hän sanoo, että hei, haloo, minä olen sinun kanssasi,

anna minun kantaa sinun taakkasi! Älä kanna sitä osuutta, mikä kuuluu Jumalalle.

Alkaako jo helpottaa? Yeshua sanoo, että sinulla on paimen. Sinä et ole yksinäinen lammas

vaeltamassa elämäsi läpi. Meillä on ahdistuksia. Haluamme tietää mitä tänään tulee tapahtumaan. Entä huomenna?

Sinun ei tarvitse tietää kaikkia vastauksia. Sinun ei tarvitse tietää, mitä on tulossa.

Jumala on persoona, joka on sinun kanssasi, niin kuin joku seisoisi siinä vieressäsi. Elämän päättyessä Jumala ei kysy uteliaana, että no, miten pärjäsit itseksesi?

Minä olen ollut uskossa yli neljäkymmentä vuotta. Luen Raamattua, rukoilen päivittäin,

mutta ihmettelen sitä, miksi minä en vieläkään aina pysty sisäistämään tätä selkeää,

yksinkertaista ajatusta siitä, ettei minun tarvitse huolehtia kaikesta. Se on syvällinen ajatus.

Että on joku minua viisaampi, vahvempi, suurempi, parempi, ja Hän vaeltaa kanssani ja

kantaa suurimman osan taakasta harteillaan. Herra, anna meidän muistaa tämä! Meidän pitäisi joka päivä muistaa sanoa, että Herra on minun paimeneni. Halleluja! Yeshua painotti: Se paimen olen minä! Se olen minä! Olen se, josta David puhui, olen hyvä paimen ja

minä olen sinua varten. En ole ainoastaan kaikkivoipa, vaan olen sinua varten.

Jos sinulla on kaikkivoipa ystävä, niin mistä olet huolissasi? Lopeta murehtiminen.

Niin, Hän kulkee kanssasi ja Hän pyytää sinua muistamaan, että Minä tunnen sinut ja

sinä tunnet minut. Paimen on vain vertaus. Hän ei ole kirjaimellisesti laitumella hoitamassa lampaita

etkä sinä ole oikeasti pelkkä lammas; se on vertaus.

Olemme persoonia. Hän on Messias, Jumalan poika, ja Hän sanoo, että minä tunnen omani ja minun omani tuntevat Minut. Joten me avaudumme,

palaamme Herran luo joka päivä tunteaksemme Hänet ja kerromme Hänelle, keitä me olemme.

Hän ei pidättele mitään sinulta eikä sinun tarvitse vakuuttaa Jumalaa mistään;

Hän on jo antanut itsensä meille. Rukoillaan, että otamme Yeshuan vastaan sekä pelastajaksi, että paimeneksi.

Sitten Hän sanoo psalmissa 23:1 " Ei minulta mitään puutu."


Minulta ei puutu mitään. Se ei puutu mitään- kohta on itse asiassa kaksi sanaa hepreaksi. Minä ja ei puutu.

Se on selväsanaisesti ilmaistu, mutta pysähdytään ja mietitään sitä hetki. Me kaikki uskomme,

että Jumala huolehtii tarpeistamme, mutta kaikilla ihmisillä on hieman epäilystä ja huolta.

Missä aiot syödä, paljonko on palkkaa ja velkaa, voitko maksaa laskusi? Pieni epäilyksen siemen

koko ajan jäytää, että jos minun tarpeistani ei huolehditakaan, entä jos en pysytkään maksamaan

lainaani. Mutta tähän Yeshua vastasi vuorisaarnassaan. Lopeta huolehtiminen!

Älä murehdi ruoasta äläkä vaatteista, koska minä pidän siitä huolen. Meidän tarvitsee kuulla

juuri nuo sanat. En välitä siitä mitä uutisissa sanotaan, sillä minulta ei puutu mitään,

koska Herra on minun kanssani. Hän pitää minusta huolen ja Hän on minun auttajani

kaikissa tilanteissa. Se on seuraava rukouksemme aihe, noiden toimeentulon

epäilysten halkeamien paraneminen. Paranemisen jälkeen olosi on jo huomattavasti parempi. Ja sitten seuraavaan aiheeseen. Eikö tämä ole kaunista tekstiä?

Psalmi 23:2 -3 "Vihreille niityille Hän vie minut lepäämään.


Hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. Hän virvoittaa minun sieluni,

hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden." Tässä on kolme huomioon otettavaa asiaa: Vihreät niityt, veden äärellä olo, oikea tie. Näkemykseni mukaan vihreät niityt tarkoittavat sitä, että Hän tuntee sinun elämäsi ja

vie sinut kohti jotain hyvää, hyviä tilanteita tai tilaisuuksia.

Kun katsotaan mikä tilanne maailmassa on nyt, niin siitä voisi menettää järkensä.

Ilmaston lämpeneminen, taloudelliset kriisit...mutta odotas hetki!

Jumala johdattaa meitä kohti jotain hyvää. Hän ei väitä, että sinun tämänhetkinen tilanteesi tai

asemasi olisi täydellinen, mutta Hän sanoo johdattavansa meitä kuin paimen.

Hän ei pidä huolta pelkästään toimeentulostamme, vaan myös tämänhetkisestä elämäntilanteestamme.

Jumalan suunnitelma on loppujen lopuksi Eedenin puutarha, jossa elämme kauniissa ympäristössä.

Hän on kanssasi, pitää huolta sinusta ja johdattaa sinua kohti tilanteita,

joita voi kuvailla vihreiksi niityiksi. Tämä ei tarkoita sitä, että sinun pitäisi kirjaimellisesti maata ruohikossa,

vaan Hän vie sinua kohti hyviä hetkiä ja paikkoja. Se tapa, miten kuvittelet vihreät niityt ja

miten kaikki on hyvin, saa olla tapasi kuvitella elämääsi mielessäsi. Älä luule, että elämäsi on ainaista kipuilua, koska palvelet Herraa, vanhurskasta

Jumalaa syntisen sukukunnan keskellä. Tietysti kaikkea mahdollista voi tulla vastaan,

mutta Hänen suunnitelmansa on johdattaa meitä kaiken keskellä.

Menemme veden ääreen, missä saan levätä. Mitä tämä tarkoittaa?

Viekö Herra sinut järvelle polskimaan? Minä näen sen niin,

että vihreät niityt ja veden ääri edustavat mielenrauhaa. Jumala haluaa meidän sielumme olevan

niin kuin virvoittava vesi. Joskus sisimmässämme on myrskyävä meri. Mutta haluaisin sinun tuntevan rauhaa sisimmissäsi.

Herra haluaa johdattaa sinua niin, että ulkoisesti olet vihreillä niityillä ja

sisäisesti sinun sielusi on kuin tyyni vedenpinta. Tällainen Jeesuksen henki tihkuu psalmista esille.

Psalmi 23:3 "Hän virvoittaa minun sieluni."

Tässä elämässä meitä satutetaan. Sinun sieluasi satutetaan. Ehkä joku on sinulle ilkeä,

ehkä sinut on hylätty, tai olet kokenut epäonnistumisen. Voit olla fyysisesti hyvässä kunnossa,

mutta joku on murskannut sielusi. Se voi tapahtua erityisesti sellaisissa tilanteissa,

joissa on hylkäämistä ja pettämistä, valittamista...ja sieluun todella sattuu.

Ihmisten negatiiviset kommentit pureutuvat syvälle.

Meidän kaikkien sieluihin on sattunut ja Raamatussakin sanotaan, miten sanat voivat leikata kuin veitsi.

Herra sanoo, että Hän aikoo parantaa sinun sielusi. Palauttaa sen ennalleen.

Sinun sielussasi ovat kaikki ajatukset, tunteet, persoonallisuus, dynaamisuutesi ja motivaatiot.

Tiedäthän, joskus elämän matkalla tulee tällejä ja voit sanoa, että unohda se, mutta ei,

Jumala sanoo, että Hän parantaa sinun sielusi, jotta siellä olisi tuoretta elämää, toivoa,

uusi motivaatio, uskallusta. Hän sanoi: Tiedän, että sinua on satutettu, mutta se on osa

uskovaisen elämää syntisessä maailmassa. Hän sanoo eheyttävänsä sinun sielusi.

Jumalalla on se taito.

Uuden testamentin kreikankielisessä alkukielessä sanotaan, että sinun psyykesi uudistuu tai herää.

Uskon, että tulet saamaan uutta energiaa sieluusi, ja se tulee olemaan eläväistä ja riemullista. "Hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden."

Tässä on kyse rattaista, joilla matkataan polkua pitkin. Ymmärrän kohdan niin, että Hän

johdattaa meidän tekemisiämme, töitämme ja käytöstämme. Hän johdattaa meitä vanhurskauden

poluilla. On kyse rehellisyydestä ja lahjomattomuudesta: ne tuottavat menestyksen.

Kyse ei ole vain sinun tunteistasi, vaan siitä mitä teet. Mikä onkaan työsi, palvelustehtäväsi,

työ perheesi parissa, Hän johdattaa sinua joka tapauksessa vanhurskauden suoria polkuja.

Kuljet niillä rehellisesti, oikeamielisesti ja menestyksekkäästi. Menestys ei aina tarkoita sitä,

mitä se on maailman mielestä, vaan se tarkoittaa menestystä Hänen silmissään tekemällä asioita oikein.


Minä haluan toimia oikein Herran tahdon mukaan, enkä välitä mitä maailma minusta ajattelee.

Että olenko heidän ehdoillaan menestynyt. Kun pääsen elämäni loppuun, niin haluan Jumalan

sanovan minulle: hyvin tehty. Tiedän sinun haluavan samaa, ja Hän tulee johdattamaan sinua –

mikä työsi sitten onkaan tai palvelutehtäväsi. Sinun tekosi tulevat tuottamaan oikeita tuloksia ja

hedelmää elämässäsi, koska Hän johdattaa sinua suoraa tietä.

Psalmi 23:4 "Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi." Jumala sanoo vievänsä sinua viheriäisille niityille. Pian sen jälkeen Hän sanoo, että sinne päästäksesi

sinun on kuljettava pimeän laakson läpi. Kerron miten itse ymmärrän tämä kohdan: hepreankielinen

sana pimeään laaksoon tarkoittaa kuoleman varjoa. Se on demoninen henki ja tarkoittaa,

että kun haluat kulkea vanhurskaudessa, niin sitten pahat henget yrittävät vastustaa sinua.

Kun Yeshua kastettiin, niin heti sen jälkeen paholainen yritti houkutella Häntä kiusaukseen.

Mutta tiedätkös, demonivoimilla ei ole kovinkaan paljon valtaa, elleivät ne saa apua ihmisiltä.

Minun näkemykseni mukaan- joka ei tosiaankaan ole ainoa oikea- tämä kuoleman varjon laakso

on täynnä ihmisiä. Jotkut heistä tarkoittavat hyvää, jotkut eivät, mutta he kaikki antavat itsessään

tilaa pahoille hengille ja hyökkäävät siksi kimppuusi. Toisin sanoen jossain vaiheessa elämää

ympärilläsi olevat ihmiset, joista jotkut ovat uskovaisia ja jotkut eivät, antavat tilaa paholaiselle

hyökätä kimppuusi heidän kauttaan. Hyökkäykset tapahtuvat syytösten, tuomitsemisen,

hylkäämisen ja pahan puhumisen kautta. He eivät itse edes tajua mitä puhuvat:

"No, minähän vain kerroin tämän negatiivisen asian sinusta itsestäsi."

He eivät ymmärrä, että heidän pieni negatiivisuutensa sai voimansa demonisilta voimilta ja

heidän sanansa iskevät sinuun kymmenen kertaa kovemmin kuin he ymmärtävätkään. Voi olla todella pelottavaa, kun ihmiset ympärilläsi sanovat asioita, jotka satuttavat ja tuhoavat sinua.

Herra sanoo: Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa. Hän ei väitä,

ettei meidän tarvitse kulkea minkään laakson läpi, vaan että siellä laaksossa me emme pelkää

mitään pahaa. Joten sinä sanot, että...okei! Maailma on paha, ihmiset ovat pahoja, mutta entäs sitten?

Älä pelkää. Tuollainen maailma on, ei siitä tarvitse säikähtää.

Yksi syy pelkoon on juuri tuo säikähtäminen. Hän kysyy, että mitäs sinä luulit?

Luulitko kaikkien oleva uskollisia? Jos näin olisi, niin ei maailma olisi langenneessa tilassa. Älä hämmästy ihmisten hyökkäyksiä. Älä säikähdä. Älä pelkää. Jos joku uhkailee sinua sanomalla,

että minä aion tuhota sinut, niin Jumala sanoo, että minä suojelen sinua! Suuri osa asioista, jotka ovat pahoja- Pyhä Henki kertoi tämän minulle juuri nyt- ovat paholaisen

uhkauksia. Hän yrittää pelotella sinua, jotta alkaisit pelätä. No mikäs tähän keinoksi?

Älä pelkää. Jumala voi suojella sinua, mutta paha yrittää pelotella. On siis kaksi asiaa: suojelu ja

kieltäytyminen pelkäämisestä. Jumala sanoo, koska minä suojelen sinua, niin sinun ei tarvitse

suostua peloteltavaksi. Älä elä elämääsi pelossa tai mieti mitä mahdollisesti tulee tapahtumaan, miten nuo ja nämä

ihmiset varmaan kuolevat ja joku katastrofi on takuulla tulossa.

Älä pelkää. Älä suostu peloteltavaksi. Maailma viestittää pelottelua, syytöstä, hylkäämistä, katastrofia.

Älä kuuntele sitä. Sinun pitää kulkea pimeässä laaksossa, mutta sinun ei tarvitse pelätä,

koska Yeshua sanoo olevansa kanssasi. Hänellä on auktoriteetti, Sana ja läsnäolo.

Olen kanssasi. Jumala käy kaiken läpi kanssasi.

Jos olet täysin yksin, niin sitten täytyykin pelätä, koska et yksinäsi pysty taistelemaan.

Ei kukaan meistä. Hän sanoo kuitenkin, että minä kuljen kanssasi, eikä sinulla ole mitään pelättävää.

En voi estää ihmisiä uhkailemasta sinua, mutta voin olla kanssasi, niin ettei sinun tarvitse pelätä.

Hänen henkensä suojaa meitä sisällämme.

Tuo onkin hienoa, sillä sinun olosuhteesi ei edes tarvitse muuttua, ja olet silti enemmän kuin voittaja.

Hän vahvistaa sinua sisältäpäin olosuhteissasi, on kanssasi ja sinä tulet voittamaan. Halleluja! Psalmi 23:5 " Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen."

Ihmeellistä! Vihollista tarkoittava sana tsorer on joku, joka todella haluaa hyökätä päällesi. Ja Herra sanoo,

että hyökkäyksen keskellä sinä saat olla onnellinen. " Ai minun päälleni hyökätään?!

Voi kuule kun minulla on juuri nyt mitä ihanin elämä! "

Jumala kattaa hyökkäyksen keskellä sinulle pöydän täynnä iloa ja onnellisuutta, varustusta ja

siunauksia. Mutta eivätkö hyökkäykset ole hirveitä? Eivät. Jumala ei lupaile kaikkea hyvää

hyökkäysten jälkeen, vaan sen keskellä.

Ihmiset voivat suuttua sinulle, hyökätä, hylätä sinut... ja sinä voit hymyillä.

" Minulla sattuu nyt olemaan ihana hetki, eikä sinun hyökkäyksesi tarkoita sitä,

ettei minulle katettaisi herkkupöytää. Sillä aikaa, kun puhut inhottavia asioitasi,

niin Jumala antaa minulle iloa ja varusteita ja onnea.

"Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä ja minun maljani on ylitsevuotavainen."


Hyökkäysten keskellä Jumala voi antaa sinulle Pyhän Hengen voitelun.

Voitelu ei heikkene kenenkään hyökkäysten takia. Se voi itse asiassa lisätä voitelua. Hallelujaa.

" ja minun maljani on ylitsevuotavainen."

Positiivinen energia virtaa sinusta, koskettaen kaikkia siunauksin ja valolla ja ilolla juuri siinä kohdassa,

mihin hyökkäykset osuvat. Entäs sitten kun hyökkäyksiä tulee?!

Sehän on mahdollisuus saada Jumalan ainutlaatuinen kattaus! Aamen.

23:6 " Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, "

Tämä on aika selkeä kohta, eikö? Minulla on sinulle vain hyviä asioita, sanoo Herra.

Tämä ei tarkoita, etteikö niitä pahoja juttuja tulisi, mutta ne eivät tule Häneltä.

Jumalalta tulee vain hyviä asioita. Mehän kaikki haluamme jahdata hyviä saavutuksia. Sinun ei tarvitse tehdä sitä!

Sinun ei tarvitse yrittää saavuttaa ja ponnistella saadaksesi jotain hyvää. Herran suunnitelmissa on saada hyvät asiat jahtaamaan sinua.

Voin antaa sinulle enemmän hyviä asioita kuin mitä ikinä voit antaa itsellesi.

Anna minun siunata sinua. Lopeta ihmisten tapa ponnistella voimakkaasti saadaksesi jotain

hyvää itsellesi. Pelkällä ponnistelulla tulet saamaan vain kymmenesosan siitä, mitä minä voin antaa sinulle.

Yeshua sanoo, että Hän voi antaa teille hyviä asioita, eikä niiden perään tarvitse kamppailla.

Anna minun yllättää sinut. Anna minun tuoda sinulle syntymäpäivälahjoja.

Anna minun vuodattaa sinulle armoa ja hyvyyttä enemmän kuin mitä itse koskaan voisit saavuttaa

. Halleluja!

Psalmi 23:6 " ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti."

Mitä elämässä tapahtuukaan, niin haluan varmistaa, että sinä vietät laatuaikaa Herran kanssa.

Sinun ei tarvitse mennä johonkin tiettyyn kirkkorakennukseen, mutta voit tehdä sen, jos haluat.

Hän sanoi, että Hänen talonsa on Hänen läsnäolonsa.

Ja muista: Hänen ovensa on avoinna sinulle koko ajan. Ei vain talo, se pyhä paikka.

Kaikkein pyhin on avoinna. Haloo! Se on avoinna koko ajan, joten riippumatta siitä mitä juuri nyt koet

tai joudut kokemaan, niin pidä huoli siitä, että vietät aikaa Herran kanssa joka päivä.

Mietiskele Häntä, ota vastaan armo. Vietä aikaa Hänen kanssaan. Kun teet niin, tiedät koskettavasi ikuisuutta. Elät väliaikaisessa ruumiissa, tilapäisissä tilanteissa,

mutta kun koet Herran läsnäoloa, kosketat ikuisuutta. Elät ikuisuuden hetkeä. Mikä ihmeellinen asia! VALERIE YANY:

Aamen! Minä yritän olla paimen. Minä itse asiassa omistan vuohia. Kävelen niiden kanssa ja

tuo paimenasia on ollut sydämelläni. Olen oppinut, että vuohien täytyy oppia tuntemaan minun ääneni.

Elleivät ne tunne minua, eli jos ne eivät vietä aikaa minun kanssani muutamaan päivään,

niin ne eivät seuraa minua. Siinä on kyse suhteesta. Jos vuohet seuraavat minua, niin sitten lampaatkin. Se koskettaa minua.

Meidän täytyy kuunnella Häntä, olla lähellä Hänen sydäntään ja tuntea Hänen äänensä.

Me olemme myös esimerkkinä muille. Koska me kuulemme Hänen äänensä, niin sitten nekin,

jotka eivät kuule, mutta haluaisivat, voivat seurata meitä. ASHER INTRATER: Isä, me rukoilemme sisartemme ja veljiemme puolesta, että he oppisivat tuntemaan sinut myös

paimenena, ei ainoastaan Pelastajana. Kuka oletkin, jos et ole ollut Häntä lähellä etkä ole

kuullut Hänen ääntään, niin Hän sanoo: tule takaisin minun luokseni. Olet pysytellyt kaukana.

Minä haluan sinut takaisin ja minä etsin kadonneen lampaani.

Avaa sydämesi ja anna Yeshuan tuoda sinut takaisin Hänen luokseen.









Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page