top of page

Shalom kaikki rakkaat Aglownaiset, shalom!

Puolisoni sairastui maaliskuussa 2013 muistisairauteen nimeltään Lewyn kappale. Siinä ihmisen mieli alkaa nähdä erilaisia harhoja, näkyjä, kuten ihmisiä, eläimiä, yms., jotka olivat hänelle todellisia ja hän pelkäsi niitä. Puolen vuoden kuluttua todettiin myös alzheimer. Olin hänen omaishoitajansa n. 4 vuotta, mikä oli raskasta aikaa, kun koko ajan piti vartioida ja auttaa. Onneksi hän ei pelkotilojensa vuoksi karkaillut. Yöuneni jäivät lyhkäisiksi. Pääsin neljä kertaa kuntoutukseen, mitkä olivat tosi virkistäviä taukoja. Kamalinta oli katsoa, kun miehinen mies muuttui vähitellen aivankuin lapseksi jälleen. Mutta sain Jumalalta voimia. Mieheni joutui viime vuoden lokakuussa sairaalahoitoon toistuvien keuhkokuumeiden vuoksi,ja hän kuoli maaliskuussa tänä vuonna. Jumalan johdatuksesta aloin käydä aamurukouskokouksissa seurakunnassamme joka aamu helmikuusta lähtien.Sieltä menin sitten syöttämään miestäni ja viimeisinä aikoina hän ei kyennyt enää syömään, mutta soitin hänelle hengellistä musiikkia, rukoilimme ja kerroin Jeesuksen rakkaudesta. Mieheni oli uskossa. En olisi jaksanut ellen olisi käynyt rukouskokouksessa, jossa usein ystävät rukoilivat puolestani. Eräänä aamuna pastorimme rukoili mieheni ja minunkin puolesta ja hän koki, että olisikohan aika luovuttaa puolisosi Herralle. Olin sinnikkäästi rukoillut, että Jumala parantaisi mieheni. Silloin tuli sydämeeni suuri rauha ja aloin rukoilla, että Herra tapahtukoon Sinun tahtosi. Keukokuumeet aiheuttivat sen, että mieheni oli täysin sänkyyn hoidettava, syötettävä ja joutui käyttämään vaippoja eikä hänen puheestaan saanut selvää. N. viikon kuluttua, 3.3.17 minulle soitettiin aamulla, että lähtö on lähellä. Kiitän Jumalaa, että sain olla lähdönhetkellä läsnä. Sain nähdä, miten hän katsoi silmät suureten ensin hämmästyneen näköisen katonrajaan,sitten tuli kasvoille valtava ilo, hän nosti päätään kuin noustakseen ja sitten lähti. Joku sanoi minulle, ettei hän kuollut, siirtyi vain Jeesuksen luo.Niin uskon ja itselleni nousi valtava kaipuu nähdä Jeesus! Jumala lohdutti tälläkin tavoin! Seurakunnan joka aamuinen yhteinen rukoushetki, Herran kasvojen etsiminen ja Jumalan rakkauden vuodatus yllemme on niin voimia antavaa, että voin todella suositella. En olisi mitenkään jaksanut joka päivä käydä mieheni luona, jollen olisi saanut Jumalalta voimaa rukousaamuissa! Ja puolisoni kuoleman jälkeen olen edelleen käynyt rukoilemassa ja Jumala on hoitanut, lohduttanut ja antanut voimia. Olen myös saanut huutaa autolla-ajaessani Herralle ja saanut kokea, miten Hän on kietonut kätensä ympärilleni ja lohduttanut. Jos seurakunnassanne kokoontuu rukouskokous, suosittelen lämpimästi mmenemään sinne. Se on todella voimaannuttavaa, ainakin itse olen sen saanut kokea. En millään jäisi yhdestäkään pois! Uskon, että seuraava herätys alkaa rukouksen kautta, että uskovat saavat halun alkaa rukoilla perheittensä, seurakunnan, asuinalueensa ja Suomen puolesta. Siunausta kaikille toivottaen ja rukoillen be ahava Saila

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page